THISISERROR

Všeobecné obchodní podmínky

1 VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

1.1 Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) určujú pravidlá nákupu medzi spoločnosťou Kaspro s.r.o. (ďalej len „dodávateľ“) a jej zákazníkmi (ďalej len „odberateľ“), ktorí nakupujú tovar prostredníctvom e-shopu alebo inými predajnými kanálmi.

1.2 Tieto VOP sú záväzné pre všetkých odberateľov a sú verejne dostupné na webovej stránke dodávateľa.

1.3 Dodávateľ si vyhradzuje právo tieto VOP kedykoľvek jednostranne zmeniť.

1.4 Zmeny nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na webovej stránke.

2 KONTAKTNÉ ÚDAJE

2.1 Kontaktná adresa dodávateľa je sídlo spoločnosti KASPRO, s.r.o., Červená 461/2, 010 03 Žilina, Slovensko. Kontaktná emailová adresa je lomond@lomond.sk. Kontaktný telefón je +421 940 527 776.

2.2 Dodávateľ si vyhradzuje právo uviesť aj ďalšie kontaktné údaje (napr. alternatívne e‑mailové adresy, telefónne čísla, prevádzkové adresy), ktoré sú rovnako platné na účely komunikácie so zákazníkom.

3 REGISTRÁCIA

3.1 Registrovaným odberateľom môže byť fyzická osoba (B2C) alebo podnikateľský subjekt (B2B).

3.2 Registráciu je možné vykonať prostredníctvom online formulára, e‑mailom alebo telefonicky.

3.3 Registrácia B2B odberateľa podlieha dodatočnému schváleniu zo strany dodávateľa najneskôr do 24 hodín.

3.4 Odberateľ je povinný uvádzať pri registrácii pravdivé, úplné a aktuálne údaje a tieto bezodkladne aktualizovať.

3.5 Za škody spôsobené nepravdivými alebo neaktuálnymi údajmi zodpovedá odberateľ.

3.6 Dodávateľ si vyhradzuje právo registráciu odmietnuť, pozastaviť alebo zrušiť, a to aj bez uvedenia dôvodu.

3.7 Odberateľ má právo kedykoľvek požiadať o zrušenie svojej registrácie; zrušenie je možné po overení identity.

3.8 Dodávateľ si vyhradzuje právo deaktivovať zákaznícke konto pri porušení podmienok alebo po viac ako 12 mesiacoch neaktivity.

4 OBJEDNÁVKA

4.1 Objednávky je možné uskutočniť prostredníctvom e‑shopu, e‑mailom alebo telefonicky.

4.2 Dodávateľ si vyhradzuje právo kontaktovať odberateľa na potvrdenie objednávky alebo doplnenie údajov.

4.3 Odoslaním objednávky odberateľ potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito VOP a že s nimi v plnom rozsahu súhlasí.

4.4 Odberateľ zodpovedá za správnosť, úplnosť a aktuálnosť údajov uvedených v objednávke.

4.5 Dodávateľ nezodpovedá za škody alebo omeškanie spôsobené nesprávnymi alebo neúplnými údajmi.

5 STORNO OBJEDNÁVKY A ODSTÚPENIE

5.1 Objednávku možno stornovať do 13:00 toho istého dňa, v prípade dňa pracovného voľna do 13:00 nasledujúceho pracovného dňa.

5.2 Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu.

5.3 Odstúpenie je nutné oznámiť písomne, tovar sa vracia spolu s faktúrou a žiadosťou o vrátenie peňazí.

5.4 Náklady na vrátenie tovaru znáša odberateľ, pokiaľ nie je dohodnuté inak. Ak je odberateľ spotrebiteľ, dodávateľ uhradí náklady na vrátenie tovaru do výšky základného poštovného, pokiaľ to nie je dohodnuté inak. Tovar musí byť doručený na kontaktné miesto dodávateľa v nepoškodenom stave. Akékoľvek škody na tovare počas doručenia znáša odberateľ.

5.5 Dodávateľ môže uplatniť storno poplatok do výšky oprávnených nákladov.

5.6 Vrátený tovar musí nepoužitý, v nepoškodenom stave, kompletný a s originálnym príslušenstvom, v pôvodnom obale.

6 CENY

6.1 Dodávateľ a odberateľ sa dohodli na kúpno-predajných cenách, ktoré sú uvedené v oficiálnom cenníku odberateľa.

6.2 Dodávateľ môže prideliť jednotlivým odberateľom cenové úrovne podľa vlastného uváženia alebo na základe dohody.

6.3 Dodávateľ si vyhradzuje právo meniť ceny bez predchádzajúceho upozornenia.

6.4 Všetky ceny a súčasti cenníka okrem cenníka pre koncových zákazníkov sú predmetom obchodného tajomstva a nesmú byť zverejňované.

7 DODACIE PODMIENKY

7.1 Tovar je dodávaný na území Slovenskej republiky a ďalších krajín EÚ podľa možností uvedených pri objednávke. Spôsoby dodania a ich ceny sú uvedené na webovej stránke dodávateľa.

7.2 Dodávateľ zabezpečuje doručenie prostredníctvom zmluvných prepravcov alebo prostredníctvom osobného odberu na odbernom mieste, ak túto možnosť odberateľ zvolí.

7.3 Dodacia lehota závisí od dostupnosti tovaru na sklade a zvoleného spôsobu dodania. Tovar, ktorý je na sklade, je odosielaný spravidla do 1–2 pracovných dní od potvrdenia objednávky alebo prijatia platby (v prípade platby vopred).

7.4 V prípade, že tovar nie je aktuálne na sklade, dodávateľ informuje odberateľa o predpokladanom termíne dodania. Odberateľ má možnosť rozhodnúť sa, či na tovar počká, upraví objednávku alebo ju zruší.

7.5 Tovar je dodávaný na adresu uvedenú odberateľom pri objednávke alebo je pripravený na osobný odber na adrese dodávateľa. Odberateľ je povinný pri prevzatí tovar skontrolovať a v prípade zjavného poškodenia zásielky túto skutočnosť bezodkladne oznámiť prepravcovi a spísať s ním záznam o poškodení.

7.6 Riziko poškodenia alebo straty tovaru prechádza na odberateľa okamihom jeho prevzatia.

7.7 V prípade, že si odberateľ neprevezme zásielku bez predchádzajúceho zrušenia objednávky, má dodávateľ nárok na náhradu vzniknutých nákladov na dopravu a manipuláciu.

8 PLATOBNÉ PODMIENKY

8.1 Platobné podmienky a spôsoby platieb sú uvedené na webovej stránke dodávateľa.

8.2 V prípade platby bankovým prevodom sa za prijatie platby považuje jej pripísanie na účet dodávateľa.

8.3 V prípade platby na dobierku je cena splatná pri prevzatí zásielky od kuriéra alebo na výdajnom mieste.

8.4 Pri osobnom odbere je možné zaplatiť v hotovosti alebo platobnou kartou, ak je táto možnosť na mieste dostupná.

8.5 Niektoré spôsoby platby môžu byť spoplatnené. Výška a podmienky poplatkov sú jasne uvedené v cenníku a/alebo pri výbere spôsobu platby pred potvrdením objednávky.

8.6 Všetky ceny uvedené na webovej stránke sú konečné, vrátane všetkých zákonných poplatkov, pokiaľ nie je uvedené inak. Konečná cena objednávky je uvedená pred jej potvrdením a v rekapitulácii objednávky.

8.7 Tovar zostáva vo vlastníctve dodávateľa až do úplného zaplatenia kúpnej ceny.

8.8 Dodávateľ si vyhradzuje právo požadovať platbu vopred, najmä pri objednávkach vyššej hodnoty alebo pri individuálnych zákazkách.

8.9 Daňový doklad (faktúra) je odberateľovi zasielaný elektronicky, prípadne je priložený k zásielke.

8.10 V prípade omeškania s platbou má dodávateľ nárok na zákonný úrok z omeškania podľa platnej právnej úpravy Obchodného zákonníka (zákon č. 513/1991 Zb.) alebo Občianskeho zákonníka (zákon č. 40/1964 Zb.), v závislosti od právneho postavenia odberateľa.

9 ZODPOVEDNOSŤ ZA CHYBY A VADY TOVARU

9.1 Dodávateľ zodpovedá za to, že dodaný tovar je v súlade s objednávkou a bez vád v čase jeho prevzatia odberateľom.

9.2 Odberateľ je povinný skontrolovať tovar bezodkladne po jeho prevzatí. Zjavné vady (napr. mechanické poškodenie, chýbajúci tovar, nesúlad s objednávkou) je potrebné oznámiť dodávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia.

9.3 Vady, ktoré sa prejavia počas záručnej doby, je odberateľ oprávnený reklamovať u dodávateľa podľa reklamačného poriadku, ktorý je zverejnený na webovej stránke dodávateľa.

9.4 Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru odberateľom. Dĺžka záručnej doby je určená všeobecne platnými právnymi predpismi, ak nie je na konkrétny tovar uvedená dlhšia lehota.

9.5 Záruka sa nevzťahuje na chyby spôsobené nesprávnym používaním, mechanickým poškodením, neodborným zásahom, alebo opotrebením spôsobeným bežným užívaním.

9.6 Dodávateľ nenesie zodpovednosť za škody spôsobené nesprávnou manipuláciou s tovarom po jeho dodaní alebo za škody spôsobené tretími stranami.

9.7 V prípade oprávnenej reklamácie má odberateľ právo na bezplatné odstránenie vady, primeranú zľavu z ceny alebo výmenu tovaru, prípadne odstúpenie od zmluvy, ak je vada neodstrániteľná.

10 REKLAMÁCIE

10.1 Odberateľ je oprávnený uplatniť reklamáciu vady tovaru v záručnej lehote u dodávateľa bez zbytočného odkladu po jej zistení.

10.2 Reklamáciu je možné uplatniť písomne e-mailom, prostredníctvom online formulára (ak je dostupný), osobne alebo poštou na adresu dodávateľa.

10.3 Reklamácia musí obsahovať identifikáciu odberateľa, číslo objednávky alebo faktúry, popis vady a prípadne fotodokumentáciu.

10.4 Dodávateľ potvrdí prijatie reklamácie a informuje odberateľa o ďalšom postupe; reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 kalendárnych dní.

10.5 V prípade oprávnenej reklamácie znáša náklady dodávateľ; pri neoprávnenej reklamácii si vyhradzuje právo požadovať náhradu nákladov.

10.6 O výsledku reklamácie bude odberateľ informovaný písomne alebo elektronicky.

10.7 V prípade sporu má odberateľ – ak je spotrebiteľom – právo obrátiť sa na subjekty alternatívneho riešenia sporov podľa zákona č. 391/2015 Z. z., napríklad Slovenskú obchodnú inšpekciu alebo Úrad pre ochranu spotrebiteľa, ako aj na online platformu Európskej komisie pre mimosúdne riešenie sporov.

11 ELEKTRONICKÁ KOMUNIKÁCIA A ARCHIVÁCIA

11.1 Odberateľ súhlasí, že komunikácia s dodávateľom prebieha prednostne elektronicky (e-mail, webové rozhranie), avšak môže požiadať o komunikáciu iným spôsobom. Elektronická komunikácia má rovnakú právnu záväznosť ako písomná forma.

11.2 Elektronické dokumenty, ako napríklad objednávky, faktúry, potvrdenia a iné oznámenia, sú považované za doručené okamihom ich odoslania.

11.3 Odberateľ je povinný zabezpečiť prístup k e-mailovej adrese uvedenej pri objednávke a priebežne ju kontrolovať.

11.4 Dodávateľ uchováva elektronickú dokumentáciu o objednávkach a zmluvách v elektronickej forme po dobu stanovenú právnymi predpismi.

11.5 Odberateľ má možnosť požiadať o opätovné zaslanie faktúr alebo potvrdení, pokiaľ o to požiada v primeranej lehote.

11.6 Komunikácia prostredníctvom elektronických prostriedkov sa považuje za rovnocennú s písomnou formou, ak nie je zákonom výslovne stanovené inak.

12 OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV (GDPR)

12.1 Dodávateľ spracúva osobné údaje odberateľa v súlade s platnou legislatívou o ochrane osobných údajov, najmä podľa nariadenia GDPR a zákona o ochrane osobných údajov.

12.2 Osobné údaje odberateľa sú zhromažďované a spracúvané výhradne na účely vybavenia objednávky, fakturácie, doručenia tovaru a komunikácie s odberateľom.

12.3 Dodávateľ zabezpečuje ochranu osobných údajov pred ich zneužitím, stratou, zmenou alebo neoprávneným prístupom pomocou technických a organizačných opatrení.

12.4 Odberateľ má právo kedykoľvek požiadať o prístup k svojim osobným údajom, ich opravu, vymazanie alebo obmedzenie spracovania, ako aj právo na prenosnosť údajov a právo podať sťažnosť príslušnému dozornému orgánu.

12.5 Podrobné informácie o spracovaní osobných údajov sú uvedené v samostatnom dokumente „Informácia o spracovaní osobných údajov“, ktorý je dostupný na webovej stránke dodávateľa.

12.6 Používaním služieb dodávateľa odberateľ vyjadruje súhlas so spracovaním osobných údajov podľa týchto obchodných podmienok a prí

Staňte se naším partnerem!

Nakupujete na firmu nebo máte zájem o další prodej? Pro naše obchodní partnery a prodejců nabízíme zvýhodněné obchodní podmínky, jako například velkoobchodní ceny, online přístup k dostupnosti zboží a cen prostřednictvím XML a jiné výhody! Kontaktujte naše obchodní oddělení za účelem bližších informací!

 +421 940 527776
 lomond@lomond.cz
Registrace

Akciové produkty

Inkoust Lomond LE15-001BK, pro tiskárny Epson, barva photo black, 100ml, pigment
Inkoust Lomond LE15-001BK, pro tiskárny Epson, barva photo black, 100ml, pigment
skladem sleva 15% 
Cena (s DPH): 81 Kč

Fotopapír Lomond, matný, 180 g/m2, A4, 50 listů
Fotopapír Lomond, matný, 180 g/m2, A4, 50 listů
skladem sleva 15% 
Cena (s DPH): 196 Kč

Fotopapír Lomond XL, matný, 90 g/m2, 1067mm*185m, pro CAD/GIS aplikace
Fotopapír Lomond XL, matný, 90 g/m2, 1067mm*185m, pro CAD/GIS aplikace
skladem sleva 25% 
Cena (s DPH): 2,212 Kč

Fotopapír Lomond Fine Art Gallery Linen, 230 g/m2, A3, 20 listů
Fotopapír Lomond Fine Art Gallery Linen, 230 g/m2, A3, 20 listů
skladem sleva 10% 
Cena (s DPH): 967 Kč

Akciové produkty

Zapište se do mailinglistu!

Chcete vědět všechno jako první? Zapište se do našeho mailinglistu. Přihlásit

Kontakt

Nevíte si vybrat? Potřebujete poradit? Kontaktujte nás!

 +421 940 527776
 lomond@lomond.cz

Tato stránka používá cookies za účelem jejího zkvalitnění.